onsdag 15 juli 2009

Det är onsdag och med andra ord en vanlig arbetsdag i Uppsala. Jag skulle väl kunna lalla runt i frottéshortsen och festival-tishan på redaktionen i dag med. Eller inte. Haha, det räcker nog med att jag hade på mig träningskläder förra veckan.

På tal om träningskläder. Om en liten stund ska jag i väg till gymmet tillsammans med chefredaktören, känn på den! Jag har fått det nobla uppdraget att få henne i grym form. Och jag är faktiskt nervös... Jag har ju tränat syster yster och ett par andra kompisar innan. Men det här är mer på riktigt, som en kund. Och jag vill så gärna att hon ska få bra resultat och vill mer än gärna vara så inspirerande och peppandde som det går! Well, det är väl bara att sätta i gång och köra, n´est pas?

Det blir stenhård axelträning idag. Jag hatar those mother truckers och försöker alltid köra dem tillsammans med en rolig muskelgrupp. Nu räcker inte tiden till för att göra bägge delarna, därför är det otroligt bra med sällskap i dag! Wish me/us luck!

Inga kommentarer: