lördag 14 mars 2009

Poff hit, poff dit

Det är mycket på gång i dag! Jag har nyss varit på en föreläsning om språken i Östafrika. bland annat hur det påverkar ett samhälle att ha tre officiella språk. Mycket intressant!
Om en liten, liten stund är jag hos M som hälsar på sin farmor över helgen. Jag funderar på vad för sorts fika jag ska ta med mig upp. Ben&Jerry, kanelbullar eller kanske Napoleonbakelser... Hmmm, får göra en raid inne på Gunnarssons!

Därefter skyndar jag till Frihamnen. Det är visst en mässa om relationer där i helgen och jag ska bevaka ett par seminarier för tidningens räkning.
Poff dit, fota, fråga, skriva.

Poff hem, fixa och trixa inför Gustafs examensfest. Kommer att bli så roligt med massor av mingel. Me like!

Ja, det är väl helt enkelt bästa att jag sätter fart!

Inga kommentarer: