söndag 26 januari 2014

Kirrat och klart!

I mitt förra inlägg nämnde jag det här med min otålighet angående saker (i detta fall stolar) som inte riktigt vill bli ihopsatta. Därför mutade vi in M som experthjälp. Inte för att hon kanske är just proffs på det här, utan för att hon snarare är envis och får oss att ta oss i kragen. Hepp, hepp,

Vi bjussade på mat och M skruvade på. Efter att ha stått och tittat några minuter tänkte jag "Äh, jag testar igen. Vad är det värsta som kan hända?!"
Jag tog dubbelfattning kring Walter (Vår fina DeWalt skruvdragare/borrmaskin. Namnger inte ni era prylar?!) och drog ner skruvarna i träet som om jag inte har gjort annat. I´m telling ya; nästan så jag borde extraknäcka som möbelihopborrare.

Hux flux var allt klart och sex fina stolar står now days uppradade vid köksbordet. Fint som snus!
Nu är ni välkomna på fika eller nåt annat där man sitter på stolar! :)

Lisan sätter sista skruvarna i den sista stolen. Sen; KLART! (Hurra)

Inga kommentarer: