torsdag 12 december 2013

Redaktör på Gymgrossisten Magazine

Mellanmålsbänken. Här är det bara att ta för sig av diverse kosttillskott.
Gah, jag har ju inte berättat för er: Jag fick det där jobbet som jag berättade lite vagt om. Ni minns, det där som jag for fram och tillbaka till Stockholm för att gå på intervjuer och gjorde tester hit och dit. Min nya roll från och med den sjunde januari är redaktör för Gymgrossisten magazine. Det är ett tjockt, glossigt magasin fullmatade av träning, kost och livsstil. Det här kommer att bli nordens bästa och tyngsta träningstidning!

Woho.
Visst är det coolt?!
Tidningen har varit igång ett år och gjorts på entreprenad. Nu ska magasinet i stället göras i huset och det är här jag och mina nya kollegor kommer in i bilden.Det här är världens drömjobb och jag kan knappt hejda mig innan jag sätta mina plattfötter på redaktionen. Tur som en tok att det är introdagar för nyanställda inom företaget just nu. Annars skulle jag väl i förtid helt snöa in mig i diverse träningstidningar, forum och bloggar. Fast. Jag ser SÅ fram emot det. Bring it on!

Inga kommentarer: