onsdag 13 november 2013

Tips från coachen

Ni vet hur det är; every freakin mornin liftar reklamblad av diverse slag med morgontidningen. Jag brukar tänka på dem som fina möjligheter för mig att träna pricksäkerhet. Nio gånger av tio skrynklar jag nämligen ihop pappret och (med imponerad träffsäkerhet) siktar mot pappersinsamlingen. Det finns liksom en anledning till att att det finns en skylt på dörren som vänligt men bestämt avböjer reklam...

I alla fall.
Imorse bläddrade jag av outgrundlig anledning i häftet från Rusta. De första sidorna var fyllda av...tja... sånt som inte riktigt tilltalar ovanstående. Men, mina vänner, i slutet poppade en annons fram med med färgglada, fina och alldeles underbara Kettlebells!
Hos de allra flesta sporthandlare går de loss på runt 150 pix styck. Men här kostar de från 99 kronor och finns mellan fyra till tjugo kilo. Woho, kompisar, det är ju ett riktigt fynd!


Inga kommentarer: