torsdag 7 november 2013

Jo. Jag är glad. Det är bara svårt att visa på bild ibland ;)
I alla fall. Jag har varit en kort sväng i stockholm på en jobbintervju. Arbetet verkar vara himla spännande med massor av utmaningar. Själva arbetsplatsen befinner sig i ett expansivt läge, det innebär stora chanser att kunna påverka och sedermera göra ett grymt bra jobb. Det är alltid svårt att veta om man gör ett bra intryck eller inte efter själva intervjun. Jag hoppas att jag visade hur kompetent jag är och hur mycket jag faktiskt vill ha det :)
Jaja .
Nog pratat. Ni får veta inom sinom tid hur det går. Och jag med, uppenbarligen.

Innan trippen till vår hufudstad drog jag på morgonkvisten av mig lite nervositet (vem har inte hjärtbank innan en jobbintervju?!) i roddmaskinen på gymmet. Det blev totalt tjugo minuter där ca 3 min gick åt uppvärmning. Därefter väntade 45 sekunder intensiv rodd följt av 20 sekunder helvila. Det upprepades i 17 minuter. Jag försökte att ligga mellan 38-41 m/s. Pulsen var hög och syran samlades på hög mot slutet. Jag flåsade som om jag var jagad av en zombie. Nice! 

Nu sitter jag på ett café på centralen, dricker en kaffe och väntar tåget tillbaka till Uppsala. Där väntar min kompis P och en timma på gymmet. Tror vi kommer att köra ben. Eller kanske rentav rygg, beror helt på vad hon vill få ut av passet. Vad det än blir så blir det bra. Det blir ju träning! (tjoho!)
Lots of love och ta hand om er, mina vänner.

Muppmin i min absoluta favoritkeps.

Inga kommentarer: