onsdag 8 februari 2012

Nike blast...

Stora hallen med massor av folk. Wow!

Så var det alla köer i minus 19 grader...

Stort, va?

Shopen och alla instruktörer. Coolers.

Hela Globen var grön med snygg text.

Knogar genom 7 cm granplanka. Ouch!

Det är väl inte så länge sen det var helg... Eller hur? Och den där helgen spenderade jag i Globen tillsammans med tusentals andra träningsfanatiker.
Det var stort, högljutt och alldeles underbart. Några buggar som enorma köer, ickeexisterande trappor och annat mög fixade till sig under lördagen. Därefter var det fullt glatt ös.

Jag hade bokat in så många träningspass jag orkade med samt ett par föreläsningar. Det visade sig vara ett perfekt upplägg! Jag kunde ta ut mig så mycket som möjligt för att få en skön återhämtning efteråt och hämta tillräckligt med energi för att kunna satsa stort nästa pass.

Det var varierande träning; det mesta från kampsport till yoga och dans. Jag gick på ett klass som mer fungerade som workshop. Vi fick fantastiska tips på hur vi får ut mycket mycket mer av övningarna än vi någonsin fått innan. Behöver jag säga att jag bubblade av förtjusning efteråt? :)
(Vill ni att jag visar övningarna i bloggen?)

Så. Kan det inte bli februari och Nike Blast 2012 snart igen?

Ps. Några av bilderna kommer från Nike women swedens sida på Facebook. Övriga är mina egna. Just you to know. Det går också utmärkt att klicka på bilderna för att se dem i ett större format.