onsdag 11 maj 2011

Makalöst bra

I de allra flesta lägen är det bättre att förekomma än att förekommas. Som när jag ringde 3 och tyckte jag var värd en ny och bättre deal. Snubben jag pratade med föreslog en iphone med fria samtal till alla operatörer, fri surf och sms för 39 öre styck. Plus lite mer smått och gott.
Jag är överraskad.
Inte över dealen (som är bra) utan över telefonen som är den bästa leksak jag någonsin haft.

Ok då. Det finns en liten chans att jag överdriver lite. (Dockhuset jag och syster yster fick i julklapp som sjuåringar slår allt.) Men faktum kvarstår att iphone ÄR makalöst bra. Jag har koll på (nästan) allt precis jämt. Mejl, twitter, facebook, bloggar och tidningar. Roliga trängsappar, töntiga spel och Mulberrys senaste väskkollektion.
Det värsta är väl att jag inte kommer ha speciellt tråkigt framöver. Fast det kan jag leva med.

Inga kommentarer: