tisdag 20 oktober 2009

Gratis träning på Odenplan

Nu på lördag har Spotlife på Odenplan nyinvigning! Mellan klockan 09.00 till 16.00 tränar alla gratis. Dessutom blir det lättare buffé, tävlingar med mera. Under dagen går det att vara med på olika klasser.

Så här ser schemat ut:
10.00-12.00 Les Mills medley, Cykel RPM/Bodypump/Bodycombat/Bodybalance
12.00-12.30 Afro power dance
12.30-13.00 S-core
13.00-13.45 Functional Moves
14.00-15.00 Dansklass

De som jag har markerat grönt är jag mest sugen på. Vilka gör mig sällskap?

4 kommentarer:

soffan sa...

Åhh, vad skoj det låter... Jag måste flytta till Stockholm :)!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Sorry vännen, jag sitter på ett tåg och startar mina 13 timmar på spinningcykeln då.... men jag ska tänka på dig! *s*

Ruth sa...

soffan: en fantastiskt bra idé! :)

Pernilla: Äh, vad är det för stil. Åka iväg när det finns roliga saker på hemmaplan!

Helena sa...

Jag kommer att vara där! :)