tisdag 8 september 2009

Jag produktplacerar som en stolle... Vad ska man annars göra för att: A) torka handduken efter en morgonsession på gymmet B) Få kollegorna att verkligen inse att jag tränar på Sats 3) pränta in att det är the place to be.

Jag rev av ett rygg/axelpass klockan 05.15 i morse. Lagom tills de andra morgontränarna langade in sina saker i skåpen, blev jag klar. Det är fantastiskt skönt ibland att ha ett helt gym för sig själv! Dessutom blir det en hejdundrans bra start på dagen.

2 kommentarer:

Dunceor sa...

Jag tycker det är segt att mitt gym (Nautilus) öppnar 6:30 på vardagar. Där ligger ett 24-7 precis bredvid men det känns inte som ett gym jag hade velat gå på. Jag är annars rätt morgonpigg också men om man ska pendla en timme så vill man inte träna på gymmet på morgonen då man är inne på jobb 8:30.
Avundsjuk på er som kan få gymträningen avklarade innan jobb (så man kan köra dubblapass och springa på kvällen).

Elin sa...

Du är galen :)
Men nu får du se till att blogga om mer än din träning!! Typ bröllopet du var på? (Jag är din personliga bloggkommentator som säger till när och vad du ska blogga om...)