tisdag 8 september 2009

Behändiga ben

En stunds vila efter sextio minuter köttande.

Bara för att jag inte har skrivit om min träning, innebär inte det att jag inte har tränat! I lördags, innan Tess och Glenns magiska bröllop, tog jag en tripp till Sats Stureplan. Där väntade grym benträning med bland annat upphopp, raka marklyft, sumolyft, utfall-steg (med studs) och sax-steg (som är precis som utfallen, bara att man börjar i det nedersta läget, hoppar rakt upp, saxar benen och landar i det nedersta läget igen. Repeat) En timma senare och jag var minst sagt vinglig i gången, haha... Tänk vad lite mjölksyra kan göra åt stabiliteten! Som avslutning gav jag brutalbänken en omgång, klarade en mer än förra gången!
Därmed var jag klar och redo för bröllopet!

Phew... Det tar energi när man är på gymmet- den omvandlas sedan till massor av plusenergi!

Inga kommentarer: