tisdag 22 september 2009

Imse vimse ruth

Ser ni att Grand Canyon numer finns mellan mina ögonbryn?

Av någon konstig anledning är jag väldigt snurrig just nu. Jag glömde mobilen på jobbet i går kväll. När jag skulle ta på mig jackan på tåget, lade jag min Elle-tidning på det andra sätet. Så klart att den blev kvar där (och jag som bara hade läst halva!) Och när till och med mina kollegor säger att grand canyon syns, då betyder det att jag finular, funderar och vrider på saker och ting.
Det värsta är att jag inte riktigt vet VAD jag tänker på. Det är snarare så att tusentals tankar snurrar runt, runt och att jag inte får vidare koll på dem.
Det blir nog ganska bra att jag drar till Öland imorgon. Det är något så ovanligt att hela familjen träffas på en och samma gång. Fantastiskt!!!

Inga kommentarer: