lördag 8 augusti 2009

I väntans tider

Vi väntar på bättre tider. Läs; vi väntar in gryningen. Låter det konstigt? Inte då! Marc jobbar natt på lördag och söndag. För att komma in i rätt fas vänder han dygnet upp och ner redan nu. Inte för att jag just nu kan hitta några bevis för det på google, men menar han det så menar han det. (och därmed basta!)

Ett par timmars filmkollande, zappande mellan diverse kanaler och slösurfande är i varje fall jag ganska trött. Bara någon timma till så är jag klar för sängen. Nåja, så friskostig ska jag väl inte vara i min beskrivning. Jag sover faktiskt på soffan och det är inte allt för illa. Jag menar, kunde ju ha blivit hänvisad till golvet! Nope, nu börjar visst någon galen talk show igen efter reklamen. Och under tiden reder jag och bror ut livets mysterier.
Lots of love and sleep tight!

Inga kommentarer: