lördag 23 maj 2009

Fröken guldlock i löpartagen

Regnet strilade ner under hela tiden vi sprang. Vid sådana tillfällen blir jag alldeles lockig!

Vid några tillfällen förra året sprang jag med några från kyrkan. De har alltid varit i farten på lördagarna, samma tid som jag och Sofy och Tessan har jobbat på formen.
I alla fall.
I förmiddags var det dags med kyrkgänget igen. Mina ben kändes fortfarande stela och vaderna ville inte riktigt vara med i leken. Till min överraskning och glädje krånglade inte höften alls. Yeah, liksom!!!

En av killarna är gammal löpare från Spårvägen. Jag brukar alltid fråga massor och han svarar glatt. Idag redde vi ut intervaller och bestämde oss för att köra några långa nästa gång vi är ute. Ska bli riktigt skoj! Jag har utvecklats mycket det senaste året, planen är att låta det bli en rakt uppåtgående kurva!
Hur rundan gick? Kungsholmen runt, 9.98 km- 52.32 minuter.

Inga kommentarer: