tisdag 17 mars 2015

Look who´s back!

Men hörrni, ser man på. Det är nån som är tillbaka. I vanlig ordning, mina vänner, har det hänt massor med saker. Jag får uppdatera er lite senare om alla detaljer. En av de viktigaste och största är att jag lämnat Uppsala för Stockholm. Det gick både hastigt och lustigt under den tidiga hösten. Istället för en trea på 78 kvadrat blev det en etta på 39. (Med andra ord betydligt snabbare väg till jobbet) Jobbet på Gymgrossisten är kvar men capoeria är inte längre en naturlig del av livet. Jag har hittat tillbaka till gymmet igen och faktiskt byggt ett par kilo muskler.
Och naturligtvis ska ni få höra precis allt om M. (Don´t you worry!)

Fast. Nu är det dags att klura ut vad jag ska ha för outfit i dag (säger man outfit fortfarande?) och slänga lite mejk i ansiktet. För den här natten var fylld av jetlag från Thailand. (och en resan blir det mer snack om senare.)
Stay tuned!

Yours truly,