fredag 21 februari 2014

Atjo prosit

Snörvel och host. Nåja. Det hade jag kanske ha kunnat räknat ut med lillfingret. Jag var - handen på hjärtat - inte helt pigg igår. Hostade och hade mig men hade varken feber eller halsont. Tänkte att det får bära eller brista, antingen bryter skiten ut eller så stannar det helt av. Det blev det förstnämnda. Äh, det är ett vågspel och den här gången vann förkylningen.Och nej, det blir inget gym i dag. Så länge förkylningen är igång vilar jag mig i form.

Nu går jag och snyter mig en gång i kvarten, knaprar Ipren men mår trots allt allmänt fint. Jag jobbar på och gör bland annat reasearch om en grabb vi ska ha med i nästa Gymgrossisten Magazine. Oh, så jag älskar internet och skumma hörn där allt möjligt skvaller samlas. Haha.


Så här i OS-tider är det kanoners att jobba på ett sportintresserat företag. Det är liksom ingen som klagar över att tv:n står på och att man med jämna mellanrum kastar ett öga på matchen. Vi streamar från dator och dessvärre går den ner i viloläge var tionde minut. För att inte behöva logga in och ha oss sätter vi helt enkelt ett alarm. När klockan ringer går någon och petar på tangentbordet. Problemet löst!

Vad händer egentligen i hockeyn...

Inga kommentarer: