fredag 10 februari 2012

Föresten.
Jag måste ju berätta att Easter tog sina första små krypsteg igår. Är det inte helt makalöst, är hon inte helt fantastiskt duktig?!
Jag är så stolt! 
Mitt mostershjärta riktigt sväller av en ren och skär kärlek. Och när jag tänker på det kan jag knappt tro att min lilla bebis har blivit så stor, för ett år sedan var hon ju fortfarande i magen. Nu tar hon sig runt på egen hand, har en egen vilja och vet precis vad hon vill och inte vill. Lilla hjärtat...

Det är märkligt vad den här tösen gör med mig. Inte trodde jag väl att hon skulle betyda så mycket för mig. Hon ger mig oändlig glädje, gigantiskt stol över allt hon gör och oro när hon inte mår bra.
Tror inte jag kan säga det på ett så mycket bättre sätt än Moster <3 Easter.

Easter, bara någon dag gammal i favoritmosters famn.

Inga kommentarer: