onsdag 14 december 2011

Kom, kom!

Åh så roligt att ni är intresserade av capoeira! Jag vill så gärna att fler ska upptäcka hur fantastiskt roligt det här är. Då syftar jag inte enbart på träningen utan alla som man träffar inom föreningen. Jag brukar tänka att det är precis som att vara med i ett lag, men att alla jobbar efter egna förutsättningar och att det här faktiskt passar alla- oavsett tidigare träningsmängd eller träningsvana. (Även om det såklart är en fördel att ha tränat något innan. Precis som all annan träning man ger sig i kast med)

Ja.
Så klart.
Visst finns det ett gyllene tillfälle att prova på! Söndagen den 15 januari är det öppet hus i DanceCenters lokaler på St Olofsgatan. (Ligger precis bakom Missionskyrkan) Tiden är 16.00-18.00. Kom och kolla hur capoeira ser ut och framför allt hur det låter! (En upplevelse bara det, vill jag lova...) Testa själv och ta ett snack med de som redan är fast.

Efteråt vill ni naturligtvis bli helt grymma på rundsparkar och hjulningar. Då gäller träningar på tisdagar klockan 18.30-20.00 och söndagar 16.00-18.30. Antingen går man på båda passen eller bara på ett- valet är fritt.
Jag har övertygat er, va?
Jag ser himla farlig ut, är väääääldigt snäll. :)

Inga kommentarer: