söndag 6 november 2011

Snabba helger

Så blev det söndag igen. Underligt hur tiden kan gå så otroligt snabbt när man har roligt. Ja, eller nåt sånt. Hela fredagen gick i jobbet tecken. Jag vet att många hade halvdag och det hade väl egentligen jag med. Men på något sätt hopades jobbet och jag blev kvar tills strax efter halv åtta. Det var den fredagskvällen. ;)

I lördags checkade jag av veckans första träningspass. Halsen kändes helt bra och hostan from hell hade sprungit och gömt sig. Och vilket pass det blev! Benböj, utfallsgång, marklyft... Ahhh. Helt fantastiskt att få träna igen- trots att det inte blev längre träningsuppehåll än några dagar. Uppvärmning, styrka och stretch tog lite över en timma. Perfekt lördag med andra ord!

Och nu är det redan söndag eftermiddag. Jag har jobbat hela långa dagen och är snart på väg här i från. Det är månadsroda i kväll. En gång i månaden, precis som namnet antyder, kommer alla som vill för ett par timmars roda. Tror det kommer att bli hur skoj som helst!

1 kommentar:

Ruth sa...

tack martin!! :) Jag lägger till mig en pronto.