tisdag 1 november 2011

morgontv

Thomas Ledin och Lena Philipsson. Tack för sällskapet imorse!
Egentligen har jag inget vidare emot att pendla. Inte när det är mörkt, tyst och jag har fullt batteri på iPhonen. Och när det är något som play-kanalerna som jag faktiskt vill se. Imorse på Swebuss blev det ett nästan helt avsnitt av "Så mycket bättre" och min sedvanliga ostmacka till frukost. Vid sällsynta tillfällen (när jag inte behöver sätta hastighetsrekord från tunnelbanan till bussen) lyxar jag till det med kaffe. Fint så där en varm morgon den första november. Kanske blir det här den bästa november jag någonsin har upplevt?

2 kommentarer:

Suzan sa...

Mys o nice med nyklippt hår!

Ruth sa...

suza: mucho! Och fantastiskt med nyklippt frisyr. Blir så mkt enklare att reda ut tovorna när de helt enkelt inte finns där :)