måndag 30 november 2009

Runt söder

Jag har en ny mobil som tar sånna läckra bilder! Nackdelen är att jag inte har en aning om hur de går från mobilen in i datorn... Pinsamt? Yepps. Fram tills jag klurar ut det (förmodligen med lite hjälp från nåt snille) blir det inte så hemskt många bilder. Well, nu vet ni om det.
Lets go forward.

Efter ett par mail fram och tillbaka bestämde jag och Milla oss för ta en testrunda tillsammans. Jag förvarnade att jag fortfarande kände mig trött efter förra veckans soffläge och vi bestämde oss för att ta det lugnt. Bra så.
Ett par minuter sen (hrm...) nådde jag Milla som väntade vid Västerbron. Vi tog varvet runt söder och sträckan landade på runt 14K. Smått tung i kroppen och stundtals även tung andning från min sida. Men på det stora hela blev det en bra runda med tanke på att ingen av oss har sprungit något längre på ett bra tag!

Inga kommentarer: