torsdag 27 augusti 2009

Nä, skavsåren blev riktigt räliga igår. Sår på flertalet tår, hälar och nedanför fotknölen (!) I stället satsar jag på ett par lowheels idag. Sådana mjuka, sköna som man kan promenixa ett antal kilometer i. Och det gjorde jag också.
Syster yster trillade förbi för en lunch i goda tvillingars lag. På vägen tog vi med oss Lila Faran och lämnade in den på lagning av punkterat däck. När den ändå är där passade jag på att beställa en serviceomgång. Nu ska väl hojjen bli fit for fight ytterligare ett par månader!

Annars hade vi en oerhört trevlig lunchtimma, jag och syster. Har inte träffat henne på flera veckor och det gör fysiskt ont i mig. Märkligt, det där. Och bara för att jag är ledig imorgon ska vi ses för lunch då med! Me like. A lot!
Nu: i väg till Odenplan för BootCamp!!

Inga kommentarer: