tisdag 30 juni 2009

Hemligheter på gång

Jag har ett top secret fotouppdrag från tidningen. För att inte sticka ut allt för mycket drog jag på mig solbrillorna. Jag klädde mig som om jag bara var ute för att njuta av vädret. Köpte till och med en mjukglass för att smälta in bland alla turister. Letade runt både här och där. Hittade inte ett smack. Drog mig vidare till Det Mest Idiotsäkra Stället Av Alla för mitt uppdrag. Totalt tomt.
Vadan detta... I annat fall ser man X i varenda gathörn Hmmm, får leta vidare med andra ord. (Men fånga det på bild, det ska jag signe mig göra!)

Så mycket kortare är jag inte... Hon har heels på sig idag!
Annars lunchade jag med syster yster. Att träffa henne kändes ungefär som när man får varm choklad efter att ha varit i skidbacken hela dagen och börjat frysa. Eller när man får lipbalm på nariga läppar... Tror ni förstår min bild! Det var en härlig timma tillsammans med my darlin!

Och snart är det dags att packa ihop den rosa datorn och dra mig mot Odenplan. Där väntar Sofy och Tess för vidare färd mot Jane och Tyresö. Har även hört rykten om en hemlig gäst. Ahh, vill veta nu på en gång! (Hemligheter är sååå -06) (det var lite smått irionsikt menat, ni hängde med där va?)
Mela trillar in en stund efter och sen blir det BBQ för allt vad verandan håller för. Det är ljuvligt väder ute och jag tror, vet och hoppas att det blir en fantasisk kväll! Åh, jag längtar!

Inga kommentarer: