onsdag 29 april 2009

New hair

Oki hörrni.
Här är första bilden på den nya frisyren. Esteban föreslog en supersuperkort, en slickad variant som andades Twiggy. Oh no, svarade jag. Den här då, undrade han och pekade på en annan bild. Han övertygade om att det skulle få håret att se tjockare ut. Han hade mig vid "skulle bära upp frisyren med bravur".

Tussarna föll på golvet och efter dryga halvtimman var han klar. Oj, var min första tanke. Shittans, vad har jag gjort den andra. Det var så lite kvar! Esteban plockade fram tången och fixade till några curlar.
Snyggt.
Det blev bra trots allt.

I dag har allt som kan liknas vid lockar försvunnit. Just nu är det inte så mycket volym, inte så konstigt då jag drar händerna genom håret ett antal gånger varje dag. (speciellt när jag sliter med en text och inte riktigt vet vart jag ska ta vägen) Men med rätt snits blir det nya håret kalas!
Just wait and se! :)

Inga kommentarer: