lördag 21 mars 2009

härliga fredag

Jag hade en (nästan) ledig fredag igår. En skön kompensation för jobb förra helgen och jag utnyttjade den till fullo!
Vaknade i sedvanlig tid runt 06.00, men i stället för att gå upp läste jag ur senaste Runners World. Inte nog med att snygga Sanna Kallur visade grymma magövningar, det var även med några träningsprogram inför Göteborgsvarvet. Nice! (Såg även att jag har goda förutsättningar för att skrapa ihop en bra tid.) (Ännu mer nice!)

Runt lunch stack jag och David iväg till Ikea. Jag behövde flyttlådor och få råd om vilka stolar som ska få matcha barbordet. Vi provsatt åtminstonde sju olika sorter och jag ringde både mamma och syster. Jag har fruktansvärt svårt att bestämma mig ibland. Speciellt när det kommer till småsaker som vilket ketchup jag ska välja eller om jag vill ha capucciono eller vanligt kaffe. Och nu när det faktiskt gäller mitt hem, ja då blir det ännu knepigare!
very well. Tillslut kom jag till sans och valde de som jag spanat ut från början. (även om denna är aningen snyggare... får bli nästa gång!)

Lagom tills vi kom hem kom bästa Cicci förbi. Vi har inte träffats på evigheter och tyckte det var dags att uppdatera varandra om läget. Mycket prat om senast, lite svaller hemifrån och dittans och dattans. Mycket trevligt!
Avrundade kvällen hemma hos Erik. Vi battlade i Guitar Hero (tänker inte berätta hur det gick... haha) drack kaffe och pratade och pratade.

Slockande låååångt efter läggdags men det gjorde inte så hemskt mycket. Blev en kanonbra fredag!!

Inga kommentarer: