tisdag 10 mars 2009

Dejta eller dumpa?

Som ni förstår börjar jag komma in i packnings-mania. Jag har insett att jag är svårt drabbad av pettson-genen; oerhört svårt att göra mig av med saker och ting. Det har resulterat i biobiljetter sedan - 98. (Har kvar den från Titianic!) program från konserter och namnbrickor från diverse reporteruppdrag.

Dessutom finns halva min kroppsvikt i tidningar. Vad sägs om tre årsprenumerationer med Elle, två med Plaza, ett års nummer av Hennes, Glamour och Fitness Magazine. Plussa på några Runners world, Topphälsa och ett fåtal Cosmopolitan...

Vad säger ni. Ska jag forstätta dejta dem vid lämpliga tillfällen eller dumpa i närmaste pappersåtervinning?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dumpa! Det är befriande! (Men gärna på typ akutmottagningen på nåt sjukhus, för att vara snäll...)

ewa a sa...

Aj då. Har du också känt av den där genen?

Ruth sa...

oh, det var verkigen dagens bästa idé! Klart att de ska hamna på någon vårdavdelning. Det tristaste i världen är när man inte har annat att läsa än typ vårdguiden... tack mela!