onsdag 4 februari 2009

På språng

Jag ställde in kvällens träning. Var trött och gungig i benen, har hört det inte är bra att ge järnet i gymmet då. Tog i stället en fika med Jacob och pratade livets djupheter. Han är klok och skvimper över några visheter till mig med!

I morgon åker jag ner till Oskarshamn för några dagars jobb. Det ska bli fantastiskt roligt! Dels att jobbresor alltid är roliga och för att jag ska få träffa gamla bekantskaper igen. Naturligtvis tar jag med mig datorn ner för att ta med er på äventyren!

Borde kanske börja packa väskan nu... Misstänker att jag inte kommer kunna bestämma mig så snabbt som jag borde. Vet inte riktigt vad jag behöver och vill inte utsätta mig själv för att komma totalt fel klädd. Då krävs det en väska av betydande storlek!

Hörrni, så här vid dagens slut behöver jag er hjälp. Min vän, sötaste M, ligger nyopererad på sjukhuset just nu. Hon vill förtvivlat gärna komma hem imorgon. Om alla vi håller våra tummar för henne, tror ni inte att det fungerar då!

4 kommentarer:

ewa a sa...

hur mår M?? är det somm vi befarar?
ringer dig snart sötis! Kram

Anonym sa...

Om du håller tummarna samt ber för henne... jag ställer upp på det :)

Anonym sa...

skulle stå "om VI håller tummarna samt ber..." Jag är nog trött... :)

Ruth sa...

ewa: det är som vi befarade.

Elin: ha, tänkte väl det!! Virrpanna där... Men vi vet att bön och tummar hjälper. Big times!