tisdag 17 februari 2009

Oh yeah

Ah, det går så bra! Jag har fått till två kanonbra artiklar nu på morgonen. Orden rann genom fingrarna, rakt ner i tangentbordet och blev så lyckade! Det händer ibland att allt bara flyter på… Me like! Hjärnblockader och ordsvammel- släng er i väggen!

Har annars varit rackans effektiv idag. Spinning med bästa Tessan imorse. Själv tyckte hon inte att det blev ett bra pass. Jag håller inte med, det var god träning och jag hade gott om energi. (Tack B&J… Haha.) Pressade på rejält och kände mjölksyran under sista intervallen. Efter en sådant pass behövs påfyllning i form av frukost.

Promenixade iväg till Café 60 på Sveavägen. Bättre sitta- och-jobba-café finns inte! Supergoda mackor, juice på köpet och två rejält stora koppar kaffe för nada pengar alls. Dessutom surfar man gratis. Guld värt för en bloggare och journalist som alltid behöver vara uppkopplad!

Nu är det dags att spänsta iväg på uppdrag. Lev väl, jobba effektivt och njut av tillvaron. Det är trots allt bara tisdag en dag i veckan.
Lots of love.

Grym känsla från en fantastisk dag i Sälen, tidigare i år. Ungefär så känner jag mig nu. Oövervinnerligt, stark och på g!

Inga kommentarer: