torsdag 12 februari 2009

Bollen är funnen (Låg inne hos chefredaktören, någon som blev inspirerad att träna?) Mailen är genomlästa och solen visade sig några minuter. Har skrivit två artiklar och jobbar på den tredje. Har med andra ord bockat av några saker som står på to-do-listan. Är fortfarande trött och frusen men nio koppar kaffe har gjort sitt.

Jag ser annars fram emot kvällens träning och med styrka överkropp. För att få ny motivation blir det ett annat träningscenter än det gamla vanliga. Jag har hängt mycket på Sats Regeringsgatan den senaste tiden. Det ligger bra till, jag är hej och du med de allra flesta och vet vart allt finns någonstans. Men just nu känns det enbart tråkigt att centret är så hemtamt. Jag menar, kortet funkar på ett trettiotal Sats över hela stan så varför inte besöka något annat?
Oh, vilket ska jag välja. Finns hur många som helst att välja mellan; Södra station, Medis, St Eriksbron, Stadshagen, Sundbyberg, Vällingby, Odenplan, Globen…
Tänk vad lite som krävs för att höja tillvaron ett snäpp! Dessutom är det fredag imorgon och det kan få vem som helst att bli på lite bättre humör!

2 kommentarer:

Snorkkis sa...

Skönt att bollen är funnen! Då kan du vänta in fredagen med lugn och ro (i sinnet då). Hoppas kvällens styrkepass var lyckat!

Ruth sa...

snorkfröken: Ja, den var innerligt saknad. Styrkepasset gick jättebra, tackar som frågar!