söndag 15 februari 2009

Hey, här är jag igen! Det har gått ett par dagar sedan det senaste inlägget. Det blir så ibland. Livet kommer i mellan. (Och då har man inget annat val än att hänga med)
Just nu halvligger jag i soffan. Har kollat på dagens andra film, lyxat med Ben and Jerry och bara haft det skönt. Du vet, mysbyxor, t- shirt och filt. Sånt som man uppenbarligen ska sysselsätta sig med en söndag.

Har jag hört.
Helgen har annars varit mycket god. Bra träningspass igår där det faktiskt var roligt att köra axlar. Jo, du läste rätt; roligt med axlar! Det går framåt, nice! Skyndade hemåt för att få kvalitetstid med grabbarna i huset. Vi åkte till Quality Outlet i Barkarby för att kolla utbudet Killarna var bra att shoppa med! Hittade några böcker (på tiden!) en tröja och topp samt strumpor. Det sista var kanske världens roligaste att köpa, men behövligt med jämna mellanrum!

Skyndade hem och gjorde mig i ordning. Det var snart dags för fest hos Sofy! Oerhört trevlig med härliga människor! Varken Sofy eller hennes prins tyckte det var en bra idé att promenera ensam genom stan till sista pendeltåget hem. Således hämtades en tältsäng och jag kröp ner och somnade som en lite blå...

Nu funderar jag alltså på att snart krypa till kojs. igen. I morgon är det måndag igen.
Lots of love.

Inga kommentarer: