tisdag 27 januari 2009

Ännu en dag

Äntligen raklång i soffan. Har på mig hemmauniformen; mjukbyxor från Nike och T- shirt från WE och har just ätit lite. Planerar att gå till sängs ganska omgående, är trött efter en lång dag och en natt utan sömn. Men har varit otroligt effektiv idag trots allt. Skrivit ett par artiklar, en intervju samt bevakade minnestunden på riksdagen för förintelsens offer.

Laddade med spinning för bästa Terese imorse. Jane har en slemsäck i hälen som inte vill vara med i leken. Det innebär i praktiken att hon inte kan ha något som trycker mot hälen. Varför inte spinna i flip flops, resonerade hon. Det gick väl så där var hon tvungen att erkänn a… men jag beundrar hennes envishet! Så roligt att få cykla för Tessan igen, underbart med Janes sällskap på cykeln bredvid! En alldeles underbar start på dagen!

Och nu vill jag bara kunna sova. Det är långt kvar tills fredag då jag är ledig. Och fram till dess har jag minst sagt fullt att göra. Som att hitta den perfekta lägenheten, börjar bli dags att finna den snart tycker jag!
Ja, ja. Vi hörs imorgon!
(och om det här inlägget verkar vara väldigt ostrukturerat, beror det helt och fullt på att jag är det. Kan knappt tänka två tankar i rad just nu, Trött? japp.)

Inga kommentarer: