måndag 5 december 2011

Sånt skulle jag aldrig göra

Nej, jag är inte en så fruktansvärt dålig förlorare. I varje fall inte så kass att jag vrålar saker som i andra länder grovt förolämpar din mamma, syster och mormor i en och samma mening. Inte heller en sådan som nämner företeelser som i en polis värld skulle kunna tas för grov ärekränkning. Och definitivt inte en sådan fruktansvärt dålig förlorare som hotar medspelaren att "du kan ju fundera på vad som har hänt med din däck när du ser bilen uppallad på fyra läskbackar imorgon" (jo, okej. Just DET gjorde jag faktiskt)

Jag kanske råkade tappa (...) racketet i golvet ett par gånger och gick ett varv längs tennisplanerna efter förlorat set. Men det betyder väl inte att jag är dålig förlorare. Det är väl snarare ett bevis att det är bättre för alla inbladade att jag faktiskt vinner?

Bloggat från min iphone.

1 kommentar:

EMMAS!- julkalender i bloggen sa...

Var gärna med i dagens lucka om du inte redan är de :D länk: http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-6.html#comment