onsdag 2 november 2011

Oh, så bra!

Oh, en sån bra film vi såg i går, jag och Lisan. Niceville får hur många stjärnor som helst! En fantastiskt film om mod, kamp och att aldrig någonsin ge upp. Se den så fort ni får chansen!

Annars då?
Jorå, tackar som frågar. Började dagen med finkaffe, sånt där som görs under tryck (Minns inte vad det heter just nu, men själva kokarn ser ut så här Tillsammans med naturell yoghurt med hackad mango blev det en nästintill sagolik upplevelse. Nästan så jag hörde fågelkvitter, sommarsus i nyutslagna björkar och en barnkör med tillhörande flaggviftande. Dessutom är det varmt och skönt ute, nästan så jag tror att hösten har ångrat sig och att det snart är sommar igen. Tja. Inte mig emot! Älskar när det är barmark och varmt, det får gärna fortsätta så här fram till dan före julafton. (På jul _ska_ det naturligtvis vara snö!) En klassiskt bra onsdag med andra ord. 
Ta hand om er, darlins! 

Update
Huuur kunde jag glömma att jag drack årets första glögg igår? Jag vet, det är på snudd oförlåtligt... Blossas lingonvariant som var typ hur god som helst. Rekommenderas!



Inga kommentarer: