fredag 28 oktober 2011

Inte riktigt likadant

 
På träningen förra gången "råkade" jag knäa A i ansiktet. Ja, råkade. Det var liksom inte meningen. Men värt att nämna är att han skulle hiva mig över sin egen axel. Jag svarade (rent reflexmässigt) med att dra upp mina knän- varav det ena landade rakt över hans öga. Det gjorde hemskt ont på mig och knäet svullnade ganska omedelbart. Men A ryckte på axlarna, hummade lite och tyckte att det knappt kändes alls. 
Så.
I går var det således dags att jämföra blånader. Han fick ett yttepytte blåmärke knappt värt namnet. Ni ser ju hur mitt arma knä ser ut... Inte riktigt rätt proportioner kan man tycka!

3 kommentarer:

Suzan sa...

nice!

Ruth sa...

suzan: jupps, mucho nice.

Johanna sa...

Du krigar hårt! Tur att ett (eller några) blåmärken inte drar ner betyget på dina ben... de är skitsnygga ändå! ;D