tisdag 17 maj 2011

Klart man ställer upp


Stora bloggare skriver med ojämna mellanrum att de har varit i väg på photoshoot. I kväll var det min tur. Fast inte för mig själv. Flis håller just nu på med sin websida och för att den ska bli så bra som möjligt krävs snyggishbilder. Därför frågade hon mig och några coola grabbar om vi ville leka fotomodeller för en kväll.
Såklart.


Vi värmde upp med några salsasteg i väntan på fotografen. Till sist dök han upp och roddade en stund med blixtar och sånt som man visst behöver för bra bilder. Därefter började allvaret med att le stort men inte överdrivet. Hålla armar och ben på rätt ställe och övertyga hela världen om att Zumba är det roligaste som finns. Vi fotades mitt i rörelser, posade och försökte se så... så....bra ut som möjligt. Det var inte enkelt och absolut inte lätt att synka med de tre andra proffsen. Å andra sidan var det en fantastiskt rolig upplevelse och jag ser fram emot att få se det färdiga resultatet!

Inga kommentarer: