måndag 7 februari 2011

Skaka rumpan

Där, längst till höger med baggy brallor, ser ni mig :)

Helt spontant drog jag i väg på ett Zumba-pass under lunchen i fredags. Eller. Riktigt så helt apropå var det väl inte. Jag fick ett mejl från Flis som tyckte att jag borde haka på nu när hon har börjat instruera lunchklasser. Vem kan tacka nej? Och vem kan säga nej när Uppsala danscenter precis slagit upp dörrarna i en galleria i stan?

Ok.
Jag hakade på och när vi kom dit väntade en reporter från gratistidningen 18 minuter. Hejsan hoppsan. Hon plåtade hej vilt och resultatet fanns att beskåda i dagens tidning. Mitt ena ben och arm kom med i bild, inte illa ;)
Flis körde förra terminens klass- tur för mig! Jag körde ju det i alla fall en två gånger i veckan och det sitter som ett smäck. En självförtroendeboost om inte annat att till och med gamla hundar kan lära sig sitta. Eller dansa, för den delen.

1 kommentar:

Johanna sa...

Åh! Jag som inte tog någon tidning imorse... :p