måndag 7 februari 2011

Jag slog hårt, hårt, hårt


Body combat. Precis som förra veckan med puls, adrenalin och hårda slag. Fast hade också tänkt att styrketräna en timma innan passet. Dessvärre mindes jag inte att hojjen stod på stationen och inte vid jobbet. Så det kan bli. Och det kändes smartare att gå i stället för att ödsla tid på att hitta en lämplig buss. Men en rask promenad på 40 minuter är också träning.... Eller nåt sånt.
Jag hann i varje fall att stå på huvudet en sväng, en sväng på händer och några axelpressar för att se hur det gick. Det var ett tag sedan jag gjorde ett regelrätt axelpass - i gengäld har jag tillbringat en hel del tid upp-och- ner. Suprise var jag stark men uschans stel! (MÅSTE göra något åt det!)
Musiken skrällde i högtalarna. Jag slog hårt, hårt, hårt. Strök luggen ur pannan och undrade varför jag valt linnet med ingen som helst stretch i. En alldeles för kort timma senare var det över. Och señor D fick ett strålande leende och en high five.

Inga kommentarer: