tisdag 23 juni 2009

Jobbkväll

Det känns som om jag har levt i ett vakuum de senaste dagarna. Timmarna har flutit in i varandra. Jobbet varit konstant och jag har knappt veta vad som är fram och bak. Tanken var att det skulle lugna ner sig nu. Well, är det inte den som räknas... Imorgon går färden till Örnsköldsvik och det är åter igen dags för ett par intensiva dygn.

Egentligen skulle jag varit hos Jane nu tillsammans med resten av superkvintetten. I stället är jag hemma och snickrar ihop en artikel om en amerikansk gospel/pop/r´n b-artist. Han är gigantisk over there, inte lika stjärnbeströdd här. Dead line är satt innan avfärd till norrland imorgon och det finns inte en chans i världen att jag hinner på morgonkvisten. Tjejen som egentligen skulle skrivit är sjuk. Uppdraget hamnade på mitt skrivbord sent i eftermiddags. Eftersom ansvaret att fylla sidan ytterst är mitt är det även min uppgift att slutföra det.

Nåja, artikeln ska skrivas hur eller hur. Bara synd att det blev just i kväll. Fast å andra sidan kommer det fler grillkvällar och tillfällen att umgås med supertjejerna.
Vi hörs, my darlins.

Inga kommentarer: