tisdag 12 maj 2009

veckans investering

Tuggar just nu på en bit färsk ananas, perfekt för att pigga upp tankarna! Om en stund ska jag cykla iväg till Swahilin! Det är verkligen en av veckans höjdpunkter. Det är så totalt annorlunda än det jag normalt sysslar med. Jag har även en tanke av att lektionerna är en investering i framtiden. Karriären eller livet i stort, jag vet inte. Men känslan finns där.

Och på tal om investering. Ska snart lägga energi på min hälsa och träning. Veckans intervallpass sker ikväll. Det verkar som att Kringlans IF har gäster och siktar in mig på löpbandet istället. Trist? You bet. (Men jag får i alla fall grym koll på distansen.) Ska försöka smuggla med mig kameran in i gymmet för att serva er snygg bilder. Haaa, hur snygga de nu blir när man kämpar i maxpulsens tecken.
Very well. Wish me luck!

Inga kommentarer: