fredag 29 maj 2009

Runt Djurgårn plus lite till

Om några minuter stänger jag ner verksamheten och tar helg. Full fart idag, precis som vanligt! Men då går tiden desto fortare =)
Har tänkt att förlägga delar av kvällen i träningens tecken. Det blir ett varv runt Djurgården plus lite till och jag hoppas att det soliga vädret håller i sig! I går, när jag egentligen hade tänkt köra passet, spöregnade det. Eller rättade sagt, det öste ner på vägen till stationen i Uppsala. Jag var blöt in på bara skinnet och totalt genomfrusen efter 40 minuter på tåget. Med andra ord, jag kände mig knappast laddad för 13 km löpning. Dessutom hade temperaturen sjunkit rejält i Stockholm och jag hade ingen långärmad tröja med mig. (Hör ni hur jag slingar mig!)

Därför får det bli ikväll i stället och jag längtar! Jag har med mig keps, väst, funktionströja och långärmad tröja- stort sett kläder för alla sorters väder.(Nja, inte för minusgrader och ishalka...) Här ska det tränas! Ska bli så skönt att få sträcka ut, andas frisk luft och känna steget. Släng till axelträning, lovely dusch och fix n trix. Ska nämligen träffa syster yster på stan för en helkväll.
Kan det bli annat än bra?!

1 kommentar:

Snorkkis sa...

Hoppas din träningskväll varit lyckad! Och vad kul att ha er att spana efter längs banan i morrn!