fredag 8 maj 2009

Några minuter slappande innan jobbet lockar. Spana efter mig i Tanto ikväll!

Allt är inte frid och fröjd på Kungsholmen. Jag har gasugn och den verkar inte fungera som den ska. Först trodde jag det berodde på min totalt otekniska skalle. Men när en av grannarna konstaterade detsamma för en stund sedan (att det är något fel)(på ugnen alltså) suckade jag bara. Det är inte speciellt glamoröst att bara kunna elda på max... Hoppas att värden vet vad som ska göras! (och att en eventuell reparation inte kostar skjortan)

Nope, snart är det dags att slänga ner fötterna från soffbordet. Jag har ett par timmars jobb framför mig. Därefter gäller Huddinge och mys med syster och mor. Se där, det kan nog bli en bra kväll!
Se nu till att ni får detsamma, darlings.

2 kommentarer:

matilda sa...

Hej!
Doping är ett stort problem inom idrotten, främst inom de mest fysiskt krävande som längdskidåkning, vissa friidrottsgrenar och cykling. Vad ska vi göra för att få bort dopingen från tävlingsarenorna?
//Elitcyklist

Ruth sa...

Jag har ärligt ingen aning om hur man ska kunna hejda dopingen. Hårdare straff och noggrannare tester tror jag kan vara nyckeln. Därefter information och snack om doping och dess konsekvenser tidigt i åldrarna. Klubbarna har det största ansvaret att ingen i verksamheten dopar sig.