fredag 15 maj 2009

Jag började nästan fnissa när vi mellanlandade i Jönköping tidigare idag. Jag vet att jag har en släng av småländska i mig, men blir alltid full i skratt när alla andra pratar det. Samma sak händer när jag är i Värmland eller Halland. Skyller helt och fullt på att jag är indoktrinerad av 08-snacket.
Illa, skulle min käre bror ha sagt.
Det gör han förresten. För runt en timma sedan anlände jag till hans crib i Götelaborg. Vi har hävt i oss oansvariga mängder Pepsi Max och smakat på varandras glassar från Lejonet och björnen.

Så snart filmen är slut ska Jon Blund ta mig till drömmarnas rike. Behöver han hjälp på vägen finns alltid Deep sleep från The bodyshop. Jag fick den av Syster yster och ska sprayas över kudden och göra att man sover bättre. Intressant!

Inga kommentarer: