torsdag 26 februari 2009

Det har varit en lång natt. Vaknade ungefär en gång i halvtimman och under tiden jag sov drömde jag om vampyrer… Det är inte bra för mig att läsa skräckromaner! (som min syster kommenterade i förra inlägget; påminner om när jag såg för många avsnitt av Arkiv X som fjortonåring) Med andra ord är jag lite lagom seg idag, fast inget som inte inget kaffe och frisk luft inte fixar!

Dessutom...
våren är på väg! En enstaka solglimt, dropp från taken och skönjandet av asfalten piggar upp rejält! Blev också alldeles varm i hjärtat när jag gosade med Världens sötaste lille kille för en stund sedan. Sex veckor gammal och helt underbar! Än heter han inget och jag öste förslag över hans stackars mamma; Albin, Caspian eller varför inte Lasse? Haha, helt otippat och fantastiskt! (Hon skakade på huvudet åt alla…wierd. Förslagen var hur bra som helst!)

Bästa köpet ever; dojjorna från Puma i Goretex! Vad gör det att slasket skvätter eller minusgraderna faller. Jag är nästan ottillåtet varm och torr om fötterna!

Det börjar närma sig lunch här. Tänkte sona mitt katastrofala matintag igår med en lite mer rejäl lunch idag.
Jag vet mycket väl att det inte är godkänt med musli, fil och macka (trots att det var bra saker på den) under en dag. Vart tog den lagade maten vägen och hur kunde mellanmålen försvinna helt? Inte underligt att jag kände mig svajig under träningen igår kväll.
Gör om gör rätt!!!

Lots of love

Inga kommentarer: